Επιτέλους!!! Ήρθε η ανάπτυξη στον Θεολόγο!!!

2026-06-23
Επιτέλους!!! Ήρθε η ανάπτυξη στον Θεολόγο!!!

 

Έγινε ονοματοδοσία της παραλιακής οδού με το όνομα της αείμνηστου Εθνικής μας Σταρ.


Και ρωτάμε τώρα εμείς:

Πόσο πάει η "μπάλα" το σανό???


Ρε σαν δεν ντρέπεστε λιγάκι... η ονοματοδοσία σας μάρανε??? 

 Που κατάντησατε τον Θεολόγο σαν τα μούτρα σας...και από το κορυφαίο επίνειο του Δήμου Λοκρών και της Φθιώτιδας γενικότερα τον έχετε κάνει να είναι σαν βομβαρδισμένο τοπίο...

Κρίμα και Ντροπή ταυτόχρονα...

✍️👀
Share